Uhaw Pa Sa Camel

 
d'Doc
Alabang, Muntinlupa City, Philippines
Beer-loving Gunner extraordinaire, perennial vocalist, guitarist, dog person, and wet kisser in one neat li'l package.

>> VIEW MY COMPLETE PROFILE

 

Subscribe to
Posts [Atom]  

Previous Posts

Powered by Blogger

 
Friday, September 08, 2006

When the Levee Breaks

 
:: Bahaan blues

4:00 pm: Ningadto kog SM kay namalit kog sanina og bedsheet.

6:30 pm: Pauli na ko apan mibundak ang puwerte kakusog nga uwan.

7:00 pm: Gikapoy na kog hinulat og taxi, mao nga nagjeep na lamang ako.

7:05 pm: Misakay akog jeep nga rota Ayala-Washington.

7:10 pm: Nakatulog ako (mao nga wala ko kakanaog sa Ayala.)

7:30 pm: Bilat! Unsa na man ning lugara ni! (Mga tao naninggit: Hindi na madaanan doon, ang lalim na ng baha!)

7:35 pm: Manong lalabas pa kayo? Hindi na eh, titrik na tong sasakyan ko.

7:37 pm: Stranded.

8:00 pm: Stranded lang gihapon. (Pero naa nay yosi.)

8:05 pm: Mitaas na ang baha. Nanggawas ang ok-ok og uban pang matang sa manananap gikan sa gutter akong gitindugan.

8:06 pm: Pota! Gikamang-kamangan ko sa mga animal! (In the background: Ang laki ng alupihan!)

8:10 pm: Nanawag ko kang Nonoy para mangutana kung unsaon nako pag hawa dinhi. Ang tubag? taxi. Ang taxi? Tu-a naglangoy-langoy.

8:15 pm: Kakita na gyud kog bangka nga gama sa styrophore. Maayo na lang walay bangka nga gama sa lungon.

8:30 pm: Ang sitwasyon: ako naa sa kanto sa usa ka crossing. Baha ang tanan kalye nga nagabot ssa maong crossing.

8:40 pm: Nakasakay akog traysikad. Manong saan po ako sasakay? Dyan lang sa drayber's seat, sir. Itutulak ko kayo.

8:45 pm: Tidal wave!!! Kigwa, kalooy sa akong bag-ong pantalon!

8:50 pm: Minaog ko sa Gil Puyat Ave. Pugsit akong singkuwenta. Apan naluoy man ko niya kay layo layo iyang pagtuklod kanako (83 kapin ka kilos) mao gitagaan na lang nakog panigarilyo nga dies pesos. Kasuwerte sa kuanggol!

9:00 pm: Chino Roces Ave: way dyip masakyan. Baktas na lang ko pauli.

10:00 pm: Katol....

:: Approximation of how I felt.

Subscribe to
Posts [Atom]

 
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home